1401-09-22 07:39
583
0
82603

اعزام ۲۰۰ نفر از شهروندان گالیکشی به مناطق عملیاتی کشور

فرماندار گالیکش گفت: در زمستان امسال بالغ بر ۲۰۰ نفر از مدیران، کارکنان، دانش‌آموزان و شهروندان بسیجی گالیکش در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش گلستان ما؛ علی جوان در جلسه کمیته پشتیبانی راهیان نور که با حضور سرهنگ پاسدار بیات کوهسار فرمانده سپاه شهرستان، فرامرزی معاون سیاسی فرماندار، بخشداران و دیگر اعضای جلسه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: مهمترین هدف و رسالت راهیان نور، ترویج و تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت و تلاش برای تبیین و گفتمان سازی آن بعنوان یک اصل در بین نسل جوان جامعه است.

وی افزود: در زمستان امسال بالغ بر ۲۰۰ نفر از مدیران، کارکنان، دانش‌آموزان و شهروندان بسیجی گالیکش در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: امسال محوریت ما در شهرستان برای اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب، استفاده از ظرفیت مدیران، کارکنان و بسیجیانی است که تا کنون به این مناطق اعزام نشده‌اند. 

گفتنی است کاروان راهیان نور شهرستان گالیکش در سال جاری از اول بهمن تا پایان اسفند ماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهد شد. 

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.